Tyto webové stránky (E-shop) používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie a zároveň dáváte svůj souhlas s užitím svých osobních údajů (e-mail, jméno, adresa, tel. číslo, IČO) pro potřeby marketingu a obchodování tohoto internetového obchodu. 

 

E-partneři 

 

KONTAKTY

Nábytek KOLINA
9. Května 2043,
Litvínov 1
tel: +420 720 329 775
fax: +420 476 111 112
napište nám
www.nabytekkolina.cz

NOVINKY

arr3Slevy až -50%Na vybrané sedací soupravy v kamenné prodejně sleva až -50% NAVŠTIVTE NÁS!!... arr3Připravujeme - slevy pro FB fanouškyAktuálně připravujeme slevovou akci pro fanoušky našich facebook stránek! Více, již brzy....

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 9 699 Kč
skladem
naše cena 16 890 Kč
skladem
naše cena 5 850 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 16 890 Kč
skladem
naše cena 14 840 Kč
skladem

ANKETA

Už jste navštívili kamennou prodejnu nábytku Kolina?

Ano 50% Zatím ne, chystám se tam 20% Bydlím daleko 17% Ne, ani nechci 13%

 

 


Časté dotazy
Dotazy

 

Nepřišel mi žádný informační email o přijetí objednávky?

  • Je možné, že Vaše emailová schránka vyhodnotila náš email jako spam a přesunula ho do složky "spam" nebo "nevyžádáná pošta".

Když je u zboží napsáno doprava zdarma, je opravdu zdarma?

  • Ano, doprava je zdarma po celé ČR!

Za jak dlouho nám zboží přivezou?

  • Dodací doba, je u každého zboží napsaná vlevo v obdélníku hned vedle ceny zboží. Pozor! Pokud je u zboží uvedeno "skladem", znamená to, že zboží je připraveno k expedici na skladě u našeho dodavatele či výrobce, který může být i ze zahraničí. Pokud nemáte možnost vlastnho odběru,(na kamenné prodejně) bude Vám doručeno naší dopravou, nebo externí kurýrní - dopravní službou, v co nejbližším možném termínu. Žádáme zákazníky, aby se vždy předem informovali o době dodání daného zboží. (Viz obchodní podmínky "doprava). Není-li zboží skladem nebo se jedná o tzv. zakázkovou výrobu mohou se dodací doby prodloužit z pochopitelných důvodů. 

Jak dlouho platí akční balíček?

  • Akční balíčky jsou v platnosti většinou 1-3 měsíce nebo do vyprodání zásob.

Nikdo se mi dlouho neozval. Vyřizuje se má objednávka?

  • Zákazníka informujeme telefonicky před předáním - doručením objednaného zboží. Pokud si nejste jistí, můžete nás kontaktovat na Infolince: 720 329 775 nebo 476 111 112, v pracovní dny od 8.30 - 17. 00 hodin.

Kde, je možné si prohlédnout nabízené zboží nebo vzorky materiálů?

  • Některé vybrané zboží, je vystaveno na naší kamenné prodejně v centru severočeského Litvínova. (Adresa viz. kontakty)...

Jsem doma sám/a. Pomůže mi někdo vynést nábytek do bytu či domu?

  • Nábytek rozváží v místě sídla kamenné prodejny vždy dva řidiči a je tedy možné domluvit si výnos a to po osobní či telefonické domluvě. Cenu výnosu a dopravy Vám sdělí dispečer nebo prodavačky přímo na naší kamenné prodejně, při dohodnutí termínu dodání.
  • Doprava mimo region sídla kamenné prodejny, je řešena externí kurýrní (dopravní) službou. Je tedy nutné, aby se zákazík sám informoval, a to telefonicky či osobně na naší kamenné prodejně, zda externí dopravní služba poskytuje službu výnosu nábytku přímo do bytu zákazníka (kupujícího).

​Zajišťujete také montáž nábytku?

  • V současné době tuto službu nabízíme, ale pouze v místě sídla kamenné prodejni nebo blézkém okolí. Opět, je nutné, aby se na toto zákazník (kupující) informoval osobně na naší kamenné prodejně nebo telefonicky.

Nedaří se mi objednat zboží on-line přes e-shop. Je i jiná možnost, jak si zboží objednat?

  • Pokud se Vám nedaří objednat zboží přes nás On-line store nebo-li e-shop, rádi s Vámi sepíšeme objednávku i telefonicky viz. výše uvedená kontaktní čísla (+420) 476 111 112. Upozornění: zboží bude zákazníkovi fyzicky objednáno u výrobce či dodavatele (nebude-li skladem) po uhrazení 50% zálohy z celkové ceny zboží nebo po jejím úplném uhrazení. Bez provedené úhrady (bankovním převodem nebo osobně na kamenné prodejně) není možné zboží objednat.

​Lze platit kartou?

  • V současné době tuto službu na našem e-shopu nenabízíme.
  • Službu nabízíme pouze v naší kamenné prodejně

Mohu získat nějakou slevu?

  • Ano, slevy nabízíme zákazníkům takřka neustále a nejrůznějšího charakteru. Obecné informace.
    - sleva pro stálé zákazníky 
    - sleva množstevní
    - sleva v podobě ponížení ceny zboží v %

Vážení zákazníci,
máte-li jakýkoliv jiný dotaz můžete se na nás obrátit písemně přes elektronickou poštu, telefonicky na uvedených tel. číslech nebo na sociálních sítích, kde máme své aktivní profily (Facebook.com, Twitter.com, Google+ a podobně). Rádi se Vám budeme věnovat.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ