Tyto webové stránky (E-shop) používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie a zároveň dáváte svůj souhlas s užitím svých osobních údajů (e-mail, jméno, adresa, tel. číslo, IČO) pro potřeby marketingu a obchodování tohoto internetového obchodu. 

 

E-partneři 

 

KONTAKTY

Nábytek KOLINA
9. Května 2043,
Litvínov 1
tel: +420 720 329 775
fax: +420 476 111 112
napište nám
www.nabytekkolina.cz

NOVINKY

arr3Slevy až -50%Na vybrané sedací soupravy v kamenné prodejně sleva až -50% NAVŠTIVTE NÁS!!...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 21 500 Kč
skladem
naše cena 15 550 Kč
skladem
naše cena 11 900 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 16 890 Kč
skladem
naše cena 21 500 Kč
skladem
naše cena 9 999 Kč
skladem

ANKETA

Už jste navštívili kamennou prodejnu nábytku Kolina?

Ano 49% Zatím ne, chystám se tam 19% Bydlím daleko 18% Ne, ani nechci 15%

 

 


Časté dotazy
Dotazy

 

Nepřišel mi žádný informační email o přijetí objednávky?

  • Je možné, že Vaše emailová schránka vyhodnotila náš email jako spam a přesunula ho do složky "spam" nebo "nevyžádáná pošta".

Když je u zboží napsáno doprava zdarma, je opravdu zdarma?

  • Ano, doprava je zdarma po celé ČR!

Za jak dlouho nám zboží přivezou?

  • Dodací doba, je u každého zboží napsaná vlevo v obdélníku hned vedle ceny zboží. Pozor! Pokud je u zboží uvedeno "skladem", znamená to, že zboží je připraveno k expedici na skladě u našeho dodavatele či výrobce, který může být i ze zahraničí. Pokud nemáte možnost vlastnho odběru,(na kamenné prodejně) bude Vám doručeno naší dopravou, nebo externí kurýrní - dopravní službou, v co nejbližším možném termínu. Žádáme zákazníky, aby se vždy předem informovali o době dodání daného zboží. (Viz obchodní podmínky "doprava). Není-li zboží skladem nebo se jedná o tzv. zakázkovou výrobu mohou se dodací doby prodloužit z pochopitelných důvodů. 

Jak dlouho platí akční balíček?

  • Akční balíčky jsou v platnosti většinou 1-3 měsíce nebo do vyprodání zásob.

Nikdo se mi dlouho neozval. Vyřizuje se má objednávka?

  • Zákazníka informujeme telefonicky před předáním - doručením objednaného zboží. Pokud si nejste jistí, můžete nás kontaktovat na Infolince: 720 329 775 nebo 476 111 112, v pracovní dny od 8.30 - 17. 00 hodin.

Kde, je možné si prohlédnout nabízené zboží nebo vzorky materiálů?

  • Některé vybrané zboží, je vystaveno na naší kamenné prodejně v centru severočeského Litvínova. (Adresa viz. kontakty)...

Jsem doma sám/a. Pomůže mi někdo vynést nábytek do bytu či domu?

  • Nábytek rozváží v místě sídla kamenné prodejny vždy dva řidiči a je tedy možné domluvit si výnos a to po osobní či telefonické domluvě. Cenu výnosu a dopravy Vám sdělí dispečer nebo prodavačky přímo na naší kamenné prodejně, při dohodnutí termínu dodání.
  • Doprava mimo region sídla kamenné prodejny, je řešena externí kurýrní (dopravní) službou. Je tedy nutné, aby se zákazík sám informoval, a to telefonicky či osobně na naší kamenné prodejně, zda externí dopravní služba poskytuje službu výnosu nábytku přímo do bytu zákazníka (kupujícího).

​Zajišťujete také montáž nábytku?

  • V současné době tuto službu nabízíme, ale pouze v místě sídla kamenné prodejni nebo blézkém okolí. Opět, je nutné, aby se na toto zákazník (kupující) informoval osobně na naší kamenné prodejně nebo telefonicky.

Nedaří se mi objednat zboží on-line přes e-shop. Je i jiná možnost, jak si zboží objednat?

  • Pokud se Vám nedaří objednat zboží přes nás On-line store nebo-li e-shop, rádi s Vámi sepíšeme objednávku i telefonicky viz. výše uvedená kontaktní čísla (+420) 476 111 112. Upozornění: zboží bude zákazníkovi fyzicky objednáno u výrobce či dodavatele (nebude-li skladem) po uhrazení 50% zálohy z celkové ceny zboží nebo po jejím úplném uhrazení. Bez provedené úhrady (bankovním převodem nebo osobně na kamenné prodejně) není možné zboží objednat.

​Lze platit kartou?

  • V současné době tuto službu na našem e-shopu nenabízíme.
  • Službu nabízíme pouze v naší kamenné prodejně

Mohu získat nějakou slevu?

  • Ano, slevy nabízíme zákazníkům takřka neustále a nejrůznějšího charakteru. Obecné informace.
    - sleva pro stálé zákazníky 
    - sleva množstevní
    - sleva v podobě ponížení ceny zboží v %

Vážení zákazníci,
máte-li jakýkoliv jiný dotaz můžete se na nás obrátit písemně přes elektronickou poštu, telefonicky na uvedených tel. číslech nebo na sociálních sítích, kde máme své aktivní profily (Facebook.com, Twitter.com, Google+ a podobně). Rádi se Vám budeme věnovat.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ