Tyto webové stránky (E-shop) používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie a zároveň dáváte svůj souhlas s užitím svých osobních údajů (e-mail, jméno, adresa, tel. číslo, IČO) pro potřeby marketingu a obchodování tohoto internetového obchodu. 

 

E-partneři 

 

KONTAKTY

Nábytek KOLINA
9. Května 2043,
Litvínov 1
tel: +420 720 329 775
fax: +420 476 111 112
napište nám
www.nabytekkolina.cz

NOVINKY

arr3Slevy až -50%Na vybrané sedací soupravy v kamenné prodejně sleva až -50% NAVŠTIVTE NÁS!!... arr3Připravujeme - slevy pro FB fanouškyAktuálně připravujeme slevovou akci pro fanoušky našich facebook stránek! Více, již brzy....

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 21 500 Kč
skladem
naše cena 9 999 Kč
skladem
naše cena 6 490 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 11 900 Kč
skladem
naše cena 6 290 Kč
skladem

ANKETA

Už jste navštívili kamennou prodejnu nábytku Kolina?

Ano 49% Zatím ne, chystám se tam 19% Bydlím daleko 17% Ne, ani nechci 15%

 

 


Reklamace
Reklamační formulář

Vážení zákazníci,

Vyskytne-li se v záruční době (24.měsíců od data zakoupení výrobku) vada výrobku, vyplňte viz níže tento on-line Reklamační formulář.
Vyplněním formuláře urychlíte vyřízení Vaší reklamace. Na základě tohoto formuláře Vás budeme během 5 pracovních dnů kontaktovat a podle druhu zboží a povahy závady Vám oznámíme postup a výsledek reklamace, kterou vždy musíme konzultovat s našim dodavatelem či přímím výrobcem daného nábytkářského zboží.


UPOZORNĚNÍ: Vždy prosím uveďte číslo Vaší objednávky, název výrobku, datum zakoupení výrobku a popište přesně danou závadu.
K formuláři můžete připojit i fotografie nebo nám je můžete zaslat na e-mail: info@nabytekkolina.cz včetně informací. Podrobné informace týkající se reklamace naleznete v obchodních podmínkách nábytku Kolina a to přímo zde na těchto internetových stránkách v sekci obchodní podmínky nebo osobně na naší kamenné prodejně, kde jsou kupujícímu rovněž k dispozici.


Reklamace bude vyřešena do 30 dnů. Vzhledem, ke skutečnosti, že nábytek Kolina prodává zboží také od zahraničních výrobců (Slovenská republika a podobně) kde je reklamační lhůta a její vyřízení v zákonné lhůtě prodlouženo až na 60 prac. dní může se tato doba s výslovným souhlasem kupujícího prodloužit na uvedený termín.

 

Reklamace "vyňatek z Obchodních podmínek..."

8.1. Dle zákona č. 634/1992 Sb. § 14a zákona o ochraně spotřebitele, provozovatel internetového obchodu na url adrese: www.nabytekkolina.cz a zároveň i kamenné prodejny nábytku KOLINA na adrese: 9. Května 2043, Litvínov 43601, kterým je (OSVČ) Nikola Berecová, viz plné znění kontaktů v úvodním ustanovené těchto obchodních podmínek informuje kupujícího o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

8.2. Kupující má možnost využít, vyskytne-li se v záruční době vada zakoupeného výrobku náš on-line >>REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ << který je dostupný v sekci REKLAMACE na internetových stránkách tohoto e-shopu zde: Reklamace <<

8.3. Kupující má rovněž možnost zakoupené - vadné zboží reklamovat osobně a to na přímo kamenné prodejně nábytku Kolina, na adrese 9. Května č. 2043 Litvínov, býv. obchodní dům PRIOR (1.patro), kde s ním bude sepsán řádný reklamační formulář a v zákonné lhůtě, a v souladu s platnou právní legislativou řešena reklamace. 

8.4. V případě sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, se může spotřebitel (kupující) obrátit na oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ADR (alternative dispute resolution), se sídlem: Štěpánská 15, Praha 2, 120 00 telefonický kontakt: +420-296366360, E-podatelna <<.

8.5. Spotřebitel (kupující) je povinnen v případě uplatnění reklamace z vadného zboží prodávajícímu předložit;

  • 8.5.1. Záruční list
  • 8.5.2. Paragon nebo účtenku na kterém je zřetelně uveden datum zakoupení výrobku (zboží)

Před vyplněním reklamačního formuláře nebo odeslání e-mailu si pečlivě přečtěte náš Reklamační řád.

 

(Aktualizováno: 7. 11. 2017)

 

KONTAKT: Nábytek KOLINA, 9. Května 2043, Litvínov 436 01, Tel: +420-476111112, E-mail: info@nabytekkolina.cz | www.nabytekkolina.cz 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Reklamační řád

REKLAMACE

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí věci Kupujícím. Takto smluvně poskytnutá záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží Kupujícím. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

  1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
  2. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Nelze používat poškozenou věc. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
  3. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let (není-li u zboží uvedeno jinak) od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu),lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
  4. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Taktéž může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
  5. Prodávající není povinen nároku spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
  6. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  7. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  8. Při převzetí zboží je kupující povinen zboží překontrolovat a jakékoliv závady způsobené přepravou neprodleně řešit s přepravcem (sepsat reklamační protokol). Prodávající nenese zodpovědnost za škody způsobené přepravcem.
  9. Reklamace vyřizujeme bez zbytečného prodlení, nejdéle však v zákonné lhůtě do 30 dnů.
  10. Při nákupu zboží přes internet, na internetovém obchodě, nebo-li eshopu má zákazník podle spotřebitelského zákona právo zakoupené zboží vrátit prodejci tzv. bez udání důvodu, v zákonem stanovené lhůtě 14. dnů.

Podrobné informace, týkající se reklamace vadného nebo jinak poškozeného zboží se zákazník dočte v platných obchodních podmínkách internetového obchodu nábytku Kolina a to v odst. 5. - 5.1 - 5.7 obchodních podmínek.

Aktualizace obchodních podmínek proběhla 1. 3. 2017.

 

Za provozovatele
Nábytek Kolina - Nikola Berecová


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

On-line reklamační formulář
Jméno: *
Zákazník (firma uplatňující reklamaci):: *
Kontaktní telefon:: *
IČO: | DIČ:: *
Číslo faktury nebo objednávky reklamovaného zboží:: *
Název reklamovaného zboží:: *
Stručný popis závady: *
Podrobný popis závady zboží (doporučujeme vyplnit):
Datum reklamace: * img
Opište text z obrázku: *
captcha
 
 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ